Welcome to Anah Aliff's belog | Dashboard | +Follow
Little Mouse
Bonjour !



Hey , awak yang chumel . Anda dah jejak belog Anah and dont copypaste yaa , Thankyou :') !


Travel this

Story About Links


Tagboard


Najwa Latif Song -Iloveu- !


Credits Section


Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image by Google?
satu hari tak makan meyh :)
Sunday, June 3, 2012 | 5:31 AM | 0 Love
assalamualaikum :) harap sekalian sihatsihat sejahtera ;] nak cerite niey pasal hari niey hihi.. sebelum tu saya nak bgthu kalau awakawak semua tak suke bace blog saya niey so pergi jauhjauh okey then kalau yang sudi menbace terime kasih saya hargai tu :) okey mahu cerite niey hari niey kankan saya tak makn pon sebab saya tak nak jempe orang dalam uma niey tak suke .... sebab ape ? adelah hanya saya and akq saya jew tahu.. aku gan akq aku menangis gilegile sebab sedih kelapran :( ade mak ayah macam tak de jew rase nya.. ktorg sedih esok ktorg nak kuar tak nak balik.. rase sakit haty sngtsangat :( k baii


Older Post | Newer Post