Welcome to Anah Aliff's belog | Dashboard | +Follow
Little Mouse
Bonjour !



Hey , awak yang chumel . Anda dah jejak belog Anah and dont copypaste yaa , Thankyou :') !


Travel this

Story About Links


Tagboard


Najwa Latif Song -Iloveu- !


Credits Section


Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image by Google?
selamat bercuti :)
Saturday, June 2, 2012 | 12:45 AM | 0 Love
hey aku nak ucapkan selamat bercuti selama 2week hehe :) ahh korang bercuti dekat mana ? confem kampung or kat mana mana yang best kan,, huhu untung meh :] aku hanya becuti dekat KUALA LUMPUR jew tapy kan korang bercuti gan family aku bercuti gan kakak sedare aku jew :[ sedih sebab tak dapat bercuti gan family :[ aku gan family aku ade masalah so sebab tu aku bercuti gan akq sedare aku .. 

~26/5/20012~
(sabtu malam)

aku bercuti kat KL best gile lah hahah hari sabtu malam lah kan sebb aku pergi rumah akq sedare aku mlm so cet nya start malm lah hahah  :] ok sbtu malm uh an aku pergy kota damansara sebelum balik rumah aku gan kakk sedre aku singgah beli brg dekat giant kota damansara.. nak beli barang untuk memasak harihari yg berikut :) ah kat giant an aku nyaris2 nak jumpe gan mambe lame aku tapy sebab kan dye masuk kedai tudung kot lh sebb dye nak beli pashmina dye uh :[ dye masuk kedai aku lak kuar dri giant sebab da nak balik aku hanya nampak kakak dye n adq dye :( haha sedih meh sebab tak dapat jumpe dye :( hahah mase dalam kete aku rase nak menngis tapi aku tahan je r smpai rumah aku terus msuk bilik air aku mnngis ah an sebab aku tak nak sapesape tahu yang aku menangis :) ni hari sabtu punye cerite <3

~27/5/2012~
(ahad)

hari ahad pulak dalam pukul 1 or 2 petang lah kan aku , jema , adq aku pergy merayapp dekat ONE UTAMA :) akq sedare aku yang cadangkan pergy lepak situ sebab kalu duduk rumah mesty bosan gile asyik dalm bilik je tak ley dok ruang tamu sebab ade kwan kwan akq sedare aku so ktiorang amek keputusan pergy merayap kat OU... aktivti yg kitorang pergi kat sane kankan first sekli ktorg pergi aeon beli comfeter *ejaantaktahubetulketak* lepas uh kitorang pilih lah yg cntik n murah caricari akq sedare aku da jmpe yg sesuai iaitu comfeter kitorg tak terus beli dulu kitorg bagi kat pekerje nya suruh pegang kan dulu mlm  nak balik bru amek ... leps uh akq sedare aku tgl ka  kitorg kat ou smpai malm akq sedare aku tinggal kan duit rm100 sahaja kitorg pon jimatjimat ah.. kami pergy jalanjalan satu OU pergy sticky malaysia , mcd , aeon , giant , arena , lavender , daiso , hot roll , and satu bagunan OU lah an .. pergy jalanjalan mesty lah amek gambr kan so aku lah jdy photograpi jema and adq aku yg gedik uh haha.. :) dalam pkol 8 mlm baru kitaorg masuk balik aeon bayar comfeter da beli kitorg turun ah cari akq sdere aku yg sedang tunggu di dalam kereta caricari baru jmpe bygan kereta akq sdre aku :] leps da mauk kerete akq sdre aku bagi cdgn jalanjalan kat KL apa lagy aku and adq aku pon cepat setuju :) horrey!!! jema lak bagy cadangan ambik gambar dekat KLCC so aku pon setuju  ....... da sampai kat klcc ktorg berempt jln2 kat luar jew kat depan kat klcc kitorng ambik gmbr yg photograpi nya lak akq sedre aku tak lah banyak sgt hanye sedkit je lps da jlnjaln kat KLCC ktorg balik dlm perjalanan uh ktorg lalu depan pavilion ingt an nak turun tapy da malm sngt an so akq sdre ktorg ckp mgu dpn nya lak pergy pavi and dtrn merdeka so ktorg pon balik lah ke rumah :)

dah smpai terus mandy and akq sdre aku mask so terpkse makn leps mkn ktorg wat keje masing masing lps da penat baru kitorng tido :)
*sebelum tu tengok ah gambar kitorang yag kureng cantek niey :)*



niey jema and zaid :)


niey adq and akq makn hot roll :]


KLCC


niey depan suria klcc :)


niey budak terencat akal :)








*ok da saksikan gambar yang kurang menarik tu kan *

28/5/2012(isnin)
29/5/2012(selase)
30/5/2012(rabu)
31/5/2012(khamis)
1/6/2012(jumaat)

tarikhtarikh tu aku jema n adq aku dduk kat uma je ..petangpetang pergi taman pergi kedai n macam macam ah then jumaat baru balik rumah :[
samapai sini sahaje ingin bercerite moga awak awak sekalian membace :) ok bye sayng :]


Older Post | Newer Post